ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgimiz Hanımefendiler > Anne - Çocuk

Anne - Çocuk Annelerimiz ve Çocuklarımız


Doğum sonrası egzersiz rehberi

Annelerimiz ve Çocuklarımız


Doğum sonrası egzersiz rehberi

ForumSevgimiz Hanımefendiler Kategorisinde ve Anne - Çocuk Forumunda Bulunan Doğum sonrası egzersiz rehberi Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> Doğum sonrası egzersiz rehberi Doğum sonrası egzersiz rehberi DOĞUM SONRASI EGZERSİZ HAREKETLERİ Doğum sonrası alınan kilolar ve sarkan vücudunuzun eski ...

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 14 Aralık 2014, 11:07   #1
Durumu:
Çevrimdışı
PrensesCe
Ceren'in Annesi
PrensesCe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Asik
Üyelik tarihi: 29 Ekim 2014
Şehir: İstanbul
Yaş: 32
Mesajlar: 13.848
Konular: 7672
Beğenilen: 1848
Beğendiği: 2828
www.forumsevgisi.com
Standart Doğum sonrası egzersiz rehberi

Doğum sonrası egzersiz rehberi

Doğum sonrası egzersiz rehberi


DOĞUM SONRASI EGZERSİZ HAREKETLERİ
Doğum sonrası alınan kilolar ve sarkan vücudunuzun eski haline dönmesi için aşağıdaki egzersizleri yapmanız yeterli.Kendinizi sağlıklı hissediyorsanız aşağıdaki egzersizleri yapabilirsiniz.

Karın , göğüs ve kalça kaslarını şekillendirici ve bel inceltici egzersizler


Sırtüstü yere uzanın.Ayak tabanlarınız yere değecek şekilde dizlerinizi bükün.Kollarınızı kalçalarınıza doğru uzatın.Beliniz sabit olacak şekilde kasıklarınızı yukarı doğru sıkıştırıp.Bu pozisyonda 8-10 saniye durun.





Sırtüstü yere uzanın.Ayak tabanlarınız yere değecek şekilde dizlerinizi bükün.Kollarınızı kalçalarınıza doğru uzatın.Dizlerinizi göğüse doğru yaklaştırmaya çalışın.Bu pozisyonda 8-10 saniye durun.

Bir önceki egzersizde olduğu gibi dizleri göğse yaklaştırırken aynın anda başınızı öne doğru kaldırın.Bu şekilde göğüs kaslarınızın da çalışmasını sağlamış olursunuz.

Sırtüstü yere uzanın .Ayak tabanlarınız yere değecek şekilde dizlerinizi bükün.Kollarınızı öne doğru uzatarak , başınızı öne doğru getirmeye çalışın.8-10 saniye kadar bu pozisyonda kalın.

GÖĞÜS KASLARI İÇİN EGZERSİZLER

Bu egzersizler hamilelik ve süt verme dönemlerinde göğüslerinizin sarkmasını önlemektedir.
Bağdaş kurarak oturun avuç içleri yuları bakacak şekilde kollarınızı iki yana açın ve gergin olarak geriye doğru esnetin.


Aynı pozisyonda kollarınızı yukarı doğru uzatın.Gergin bir şekilde geriye doğru esnetin.

Ayakta durarak bacaklarınızı iki yana açın.Yumruklarınızı sıkıp kollarınızı öne doğru çapraz uzatın.Kollarınızı değiştirip harekete devam edin.

Bağdaş kurarak oturun.Kollarınızı dirsekten yukarı doğru bükün.Geriye doğru esnetin

BEL İNCELTİCİ EGZERSİZLER








Bacaklarınızı hafifçe aralayarak ve kollarınızı aşağıya doğru sarkıtarak ayakta dik durun.Bedeninizin üst kısmını kollarınızla birlikte aşağı doğru sarkıtıp ellerinizle ayak parmak uçlarınıza dokunmaya çalışın.






Eller ensede bağdaş kurarak oturunuz.Kollarınızı avuçlar dışarı bakacak şekilde yukarı kaldırın ve bacaklarınızı iki yana açın.Vücudunuzun üst kısmını öne doğru esnetmeye çalışın.Nefesinizi tutarak 8-10 saniye kadar bu pozisyonda kalın.







Aynı egzersizi bacaklarınızı öne doğru uzatarak başlayabilirsiniz.

BEL ÇEVRESİ İÇİN EGZERSİZLER

Ayakta durarak bacaklarınızı iki yana açın.Ellerinizi belinize koyarak vücudunuzun üst kısmını yanlarına doğru esnetin.


Ayakta durarak bacaklarınızı iki yana açın.Kollarınızı dirsekten kırarak göğüs hizasında birleştirin bu pozisyonda bebeğinizi sağa ve sola çevirin.


Sol dizinisin üstünde durarak sağ bacağınızı gergin bir şekilde yana açın.Vücudunuzu gergin bacağa doğru esnetin.Aynı hareketi diğer dizinizin üstünde tekrarlayın.

Kollarınızı göğüs hizasında kavuşturarak diz çökün. Pozisyonunuzu bozmadan sağa ve sola oturun.


KARIN KASLARI İÇİN YATAY EGZERSİZLER






Sırtüstü yere uzanın.Tabanlarınız yere değecek şekilde dizlerinizi bükün.Kollarınızı kalçalarınıza doğru uzatın .Dizleri göğse doğru çektikten sonra gergin bir şekilde uzatın. 8-10 saniye kadar nefesinizi tutarak bu pozisyonda kalın.Tekrar başlangıç pozisyonuna geçin.








Sırtüstü pozisyonda avuç içleri yere bakacak şekilde kollarınızı iki yana açın.Bacaklarınızı vücudunuzla dik açı sağlayacak şekilde yukarı uzatın.İki yana hafifçe sallayın.







Bir önceki pozisyonda bacakları sağdan yere değdirmeye çalışın.Tekrar dik durumu getirdikten sonra aynı hareketi soldan deneyin.Pozisyonu bozmadan bacakları iki yana açıp kapayın.


KALÇALAR İÇİN EGZERSİZLER





Sırtüstü yatarak tabanlarınız yere değecek şekilde dizlerinizi bükün ve aralayın.Baseni yerden yukarı doğru kaldırarak kalça kaslarınızı sıkıştırın,bu pozisyonda 8-10 saniye kadar kalın.







Dört ayak pozisyonunda bacaklarınızın birini gergin olarak kaldırın.Bacağınızı dizden bükün .Hareketi bacak değiştirerek tekrarlayın.







Bacaklarınızı öne doğru uzatarak yere oturun.Avuç içleri yere değecek şekilde kollarınızı yanlara açın. Sol kalçanızı yerden kaldırıp öne doğru ilerlemeye çalışın. Hareketi diğer kolunuzun üzerinde deneyin.Tüm hareketler kalça kasları sıkıştırılarak yapılmalıdır.

BACAKLARINIZ İÇİN EGZERSİZLER

Ellerinizi duvara dayayarak ayakta durun.Bir ayağınızın topuğunu kaldırarak diğer ayağınız gergin bir şekilde yana uzatın.Hareketi ayak değiştirerek tekrarlayın.






Bir önceki egzersizin zıplayarak uygulaması daha etkilidir.








Bir önceki pozisyonu bozmadan ayağınızı gergin tutarak içeri doğru sallayın.

BALDIR KASLARI İÇİN EGZERSİZLER

1.Pozisyon :Sırtüstü pozisyonda ayaklarınızı hafifçe yana açarak dizlerinizi kırın İdrarınızı tutmaya çalıştığınızı düşünerek 5 saniye kadar kendinizi kasın.Daha sonra 10 saniye kadar dinlenin.Rahatlama sırasında nefes alıp , kasılma sırasında nefes verin.
2.Pozisyon: Sırtüstü yatın kalçalarınızın altına bir yastık yerleştirin.Bacaklarınızı çapraz olarak dizden bükün.Dizlerinizin arasına çapı aşağı yukarı 20 cm olan bir top sıkıştırın, kalçalarınızı yukarı doğru kaldırmaya gayret edin.
________________
Beklentisi olmadan yine de beklemekti bir çayın içine sığdırdıklarım;
Kimi zaman hayaller diye içtiğim,
Kimi zaman gerçekler diye yutkunamadığım...
imza
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç  Cevapla

Etiketler
doğum sonrası egzersiz rehberi, dogum, egzersiz, rehberi, sonrasi

Seçenekler
Stil


Saat: 23:49

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,