ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgisi Müzik Ve Film Dünyası > Yerli - Yabancı Diziler > Eski Diziler


Leyla ile Mecnun Replikleri.


Leyla ile Mecnun Replikleri.

Yerli - Yabancı Diziler Kategorisinde ve Eski Diziler Forumunda Bulunan Leyla ile Mecnun Replikleri. Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> İskender: Biliyor musun İsmail, en çok sevdiği tatlı Mecnun'un tulumbadır. Az Sakallı Dede: Ben de çok severim İskender. İskender: Sen ...

Kullanıcı Etiket Listesi

Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni
Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 02 Mart 2016, 01:00   #91
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

İskender: Biliyor musun İsmail, en çok sevdiği tatlı Mecnun'un tulumbadır.
Az Sakallı Dede: Ben de çok severim İskender.
İskender: Sen bi sus da yemeğini ye. Tulumbanın hastası. Tulumbayı gördü mü dayanamaz.
İsmail: Haa, biliyorum. En ucuzu o çünkü.
İskender: Nasıl?
İsmail: Şimdi baklava dünya para ya İskender abi, o yüzden tulumba seviyor. Yoksa tulumba sevilir miymiş Allah aşkına? Adı üstünde ''tulumba''. O yüzden hep Mecnun sana tulumba aldırırdı. Derdi ki ''Şimdi babamın cebinde parası yoktur.'' derdi. ''Şimdi babam üzülür, alamazsa utanır.'' derdi. O yüzden tulumba aldırırdı sana. Çünkü çok güzel bir çocuk yetiştirdin İskender Abi.
________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 01:01   #92
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 01:02   #93
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

(Mecnun sessiz sessiz oturuyor)
Karabasan: Ne yapıyor o öyle?
Aksakallı Dede: Hayata tutunmaya çalışıyor.
Karabasan: Kandırma kendini Aksakallı. Leyla öldüğünden beri tek kelime bile etmedi bu çocuk. Artık hikayenin sonuna geldi.
Aksakallı Dede: Aaa dur bakalım, bir hikayeyi sonlandırmak yeni bir hikayeye başlamaktan çok daha zordur. Daha çok sevecek, sevilecek, hayatın nasıl bir şey olduğunu anlamaya çalışacak, düşecek, kalkacak, yaralanacak ama öğrenecek. Nasıl ayakta kalması gerektiğini bir gün elbet öğrenecek.
________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 01:05   #94
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

Arda: Bakıyım aa! Baya fakirlik akıyor o delikten ya. Fındık kadar bir şey var içerde beynin mi o senin?
Mecnun: Fındık mı beynim ?
Arda: Evet
Mecnun: Beynim mi görünüyor ordan ya
Arda: Evet
Mecnun:Beynim mi görünüyo gerçekten o delikten ?
Arda: Evet
Mecnun: Ya dalga mı geçiyosun benle?
Arda: Evet baya dalga geçiyorum
________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 01:07   #95
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

İskender: İsmail, bazen yani hiç... Bu gemi gelmez falan diye düşündüğün oluyor mu? Yani hiç öyle...

İsmail: Yoo. Niye gelmesin ki? ''Gelmeyeceğim'' dese beklemezdim ama ''Geleceğim'' dedi. Mesela beni daha önce... Biri bana ''Gelmeyeceğim'' dedi, onu hiç beklemiyorum mesela ama babam ''Geleceğim'' dedi. Babam beni buradan gelip alacak, sonra biz gideceğiz biliyor musun İskender abi?

....

İskender: Gelecek tabi oğlum, tabi ki gelecek. Gelmez olur mu, o gemi muhakkak bir gün gelecek. Beraber el sallayalım mı?
________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 01:29   #96
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

Leyla: geldik mi?
Mecnun: yok ya bi otobüs sandımda arabaymış meğer ya
Leyla: Mecnun bu kadar bekledik artık gelmiyor geçmiyor bir şey. taksiye mi binsek n eolur?
Mecnun: ya onu bende düşündüm de şimdi bu kadar madem bekledik burda, bu kadar bekledikten sonra niye bekledik di mi? insana koyuyor
Leyla: donacağız ama yani
Mecnun: yok yok sarıl bana ya sığın bana sığın iyice
Mecnun: hocam çok özür dilerim ya Sarıyer otobüsü kaç saatte bir geçiyor burdan?
- Sarıyer otobüsleri geçmez ki burdan birader
Mecnun: nasıl?
- Sariyer'e gidebilmek için burdan önce Eminönü'ne geçeceksin
Mecnun: evet
- ordan tramvayla Kabataş'a geç
Mecnun: evet
- Kabataş'tan bi bak bakalım. eğer son otobüs gitmişse fünikülerle Taksime çık
Mecnun: füni mi küler?
- taksimden de 25T'ye binersin artık.
Mecnun: ne diyorsun ya. anladım eyvallah çok sağol. nasıl yapalım hayatım?
Leyla: artık ne diyeceğimi bilmiyorum ben burdan yavaş yavaş yüreyim
Mecnun: nereye yürüyon ya?
Leyla: muhtemelen sabah kadar da
Mecnun: nereye yürüyon yavaş yavaş Allah aşkına bu saatte kız başına, kız başına bi de. hocam ne kadar ters şeyler söyledin gelir deseydin. dur
________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 19:56   #97
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.


Yavuz: Çok koştum Eylül. Çok koştum. Çocuktum… Kimsem yoktu…Gidecek hiçbir yerim yoktu… Çok yalnızdım Eylül.
Eylül: Ben varım artık.
Yavuz: Hep yanımda ol.
Eylül: Olacağım tabi.
Yavuz: Ama hep. Son nefesimde elimi tutan ol. Koltukta uyuya kaldığımda hadi kalk yatağa gel diyenim ol. Evlen benimle Eylül.
________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 19:57   #98
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

Gotik Leyla: Biliyor musun ben hep haklıyken haksız durumuna düşerim.
Ne yani haklı olmak için illa avaz avaz bağırmak mı lazım?
Bir insan evladı da çıkıp bağırmamıza gerek kalmadan hakkımızı versin ya..
Böyle insanlar var mı bilmiyorum ama ben hiç rast gelmedim.
________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 19:58   #99
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 02 Mart 2016, 20:02   #100
Durumu:
Çevrimdışı
Hamûş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2016
Mesajlar: 3.315
Konular: 278
Beğenilen: 415
Beğendiği: 1
www.forumsevgisi.com
Standart Cevap: Leyla ile Mecnun Replikleri.

________________





Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.




imza
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç  Cevapla

Etiketler
ali atay, dizi, dizisi, ile, iskender cinar, ismail abi, kleyla ile mecnun dizisi oyunculari, leyla, leyla ile mecnun dizisi avatar, leyla ile mecnun dizisi duvar kagidi, leyla ile mecnun dizisi ekran goruntusu, leyla ile mecnun dizisi en guzel sozler, leyla ile mecnun dizisi ne zaman, leyla ile mecnun dizisi nerede cekiliyor, leyla ile mecnun dizisi oyuncu biyografisi, leyla ile mecnun dizisi oyuncu kariyerleri, leyla ile mecnun dizisi oyuncu sozleri, leyla ile mecnun dizisi ozlu sozler, leyla ile mecnun dizisi resimli sozler, leyla ile mecnun dizisi saat kacta, leyla ile mecnun dizisi sahneleri, leyla ile mecnun dizisi tumbrl, leyla ile mecnun tumblr, leyla mecnun, mecnun, mecnun cinar, replikleri, resimleri, serkan keskin, yavuz abi

Seçenekler
Stil


Saat: 02:43

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,