ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgisi Güncel Bölüm > Haftanın Konuğu

Haftanın Konuğu Her Hafta Birini Daha Yakından Tanıyalım


22. Haftanın Konuğu " Lanetli Kraliçe "

Her Hafta Birini Daha Yakından Tanıyalım


22. Haftanın Konuğu " Lanetli Kraliçe "

ForumSevgisi Güncel Bölüm Kategorisinde ve Haftanın Konuğu Forumunda Bulunan 22. Haftanın Konuğu " Lanetli Kraliçe " Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> Regex Nickli Üyeden Alıntı Konukluğunuzu kutlarım. ForumSevgisi.Com hakkındaki görüşlerinizi kısaca alabilir miyiz? valla forumlara elveda demiştim ebru elli kez söyleye ...

Kullanıcı Etiket Listesi
Lanetli Kralice

Yeni Konu aç  Konu Kapatılmıştır
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 21 Nisan 2015, 17:52   #21
Durumu:
Çevrimdışı
Lanetli Kralice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
none
Üyelik tarihi: 19 Kasım 2014
Mesajlar: 571
Konular: 4
Beğenilen: 138
Beğendiği: 48
www.forumsevgisi.com
Standart


Regex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Konukluğunuzu kutlarım.

ForumSevgisi.Com hakkındaki görüşlerinizi kısaca alabilir miyiz?


valla forumlara elveda demiştim ebru elli kez söyleye söyleye getirdi az çok aşina olduğum insanlar var ama yeri bende bambaşka olan yıllardır herşeye rağmen değişmeyen insanlar için buradayım zaman zaman kaybolsamda
teşekkür ederim bu arada

PrensesCe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Anlatasın var galiba
anlatma herkes herşeyi bilmesin dimi =)


anlatirim biliyon en çok sevdiğim kanlı bıçaklı şeyler
________________
I wanna do bad things with you :kanas:
imza

Okunmamış 21 Nisan 2015, 17:58   #22
Durumu:
Çevrimdışı
PrensesCe
Ceren'in Annesi
PrensesCe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Asik
Üyelik tarihi: 29 Ekim 2014
Şehir: İstanbul
Yaş: 32
Mesajlar: 13.848
Konular: 7672
Beğenilen: 1848
Beğendiği: 2828
www.forumsevgisi.com
Standart


Lanetli Kraliçe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
valla forumlara elveda demiştim ebru elli kez söyleye söyleye getirdi az çok aşina olduğum insanlar var ama yeri bende bambaşka olan yıllardır herşeye rağmen değişmeyen insanlar için buradayım zaman zaman kaybolsamda
teşekkür ederim bu arada


anlatirim biliyon en çok sevdiğim kanlı bıçaklı şeyler


Bilmem mi
Lanetli Kralice bunu beğendi.
________________
Beklentisi olmadan yine de beklemekti bir çayın içine sığdırdıklarım;
Kimi zaman hayaller diye içtiğim,
Kimi zaman gerçekler diye yutkunamadığım...
imza

Okunmamış 21 Nisan 2015, 18:06   #23
Durumu:
Çevrimdışı
Lanetli Kralice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
none
Üyelik tarihi: 19 Kasım 2014
Mesajlar: 571
Konular: 4
Beğenilen: 138
Beğendiği: 48
www.forumsevgisi.com
Standart

ohoooooi benim gözüm boşa korkmuş burda
________________
I wanna do bad things with you :kanas:
imza

Okunmamış 21 Nisan 2015, 22:05   #24
Durumu:
Çevrimdışı
Myror. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cap Canli
Üyelik tarihi: 02 Mart 2015
Şehir: Belirli belirsz
Mesajlar: 1.356
Konular: 6
Beğenilen: 265
Beğendiği: 402
www.forumsevgisi.com
Standart

Aha geldim kork

Hadi bize birini oldurme planlarini anlat
Sana yamuk yapanlarin sonu ne olur?
Aktarlari neden sevmiyorsun
Kopeklerinin adini nerden buldun
Kuzu desem ne dersin
Atara atar gidere gider modun ne zaman bitecek?
Hayatinin amaci ne, kariyer planlarin ne?
Mutsuz oldugunda ne yaparsin?
Lanetli Kralice bunu beğendi.
________________




Her yer her yerde.
Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.
imza

Okunmamış 21 Nisan 2015, 23:25   #25
Durumu:
Çevrimdışı
Lanetli Kralice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
none
Üyelik tarihi: 19 Kasım 2014
Mesajlar: 571
Konular: 4
Beğenilen: 138
Beğendiği: 48
www.forumsevgisi.com
Standart


Myror. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aha geldim kork

Hadi bize birini oldurme planlarini anlat
Sana yamuk yapanlarin sonu ne olur?
Aktarlari neden sevmiyorsun
Kopeklerinin adini nerden buldun
Kuzu desem ne dersin
Atara atar gidere gider modun ne zaman bitecek?
Hayatinin amaci ne, kariyer planlarin ne?
Mutsuz oldugunda ne yaparsin?


ohaaa çok kötü oldu bu kadarı yapılmaz ama yaaa
öldürme planı hmmmmm seve seve kurbanın eli ayağı bağlanıp sandalye üzerinde ağzından asit döktükten sonra acı içinde yanarken gözlerini kaşıkla çıkartıp saç derilerini yüzüp dilini makasla kesip karsisina gecip birami yudumlayip sigarami icerim buyuk zebkle izlerim bu saatte aklıma gelen tek iskence bu idare et ahahahhaa ünya
yamuk olup pamuk görünenler kakalak olur ahahahaha
aktar deme bana aklıma geldikçe o sevimsiz yaratık geliyo gözümün önüne terzi kendi söküğünü dikemez başkasına kusur bulur gıcık herif bugün gittim sinir etmek için yine sinir oldum zaten
zibidi tam zibidi olduğu için zibidi oldu erabus karanlıklar kraliçesi nyxin erkek kardeşi erebustan geliyo rahat soyleniyo diye erabus oldu ahahahaaa
kuzu desen sen derim mert gıcıkı derim sonra bakarım yine bizi iplemiyo boşver selo sen kal hep derim
atara atar gidere gider hiç bitmez kızım sakaryalıyım ben kanımda var bide fazla sinirliyim kabul ediyorum
inşallah olursa önümde hep kandilli var bide doğuda laboratuar açmak o zaman paraya para demem ahahaha
kendimi yolarim ciddi anlamda yolarım elime cımbız alıp olmadı müzik dinlerim metallica die die my darling odak mekanizma çözümü yaparim falan

çok kötüsün yaaa en kazık yerden girdin
Myror. bunu beğendi.
________________
I wanna do bad things with you :kanas:
imza

Konu Lanetli Kralice tarafından (21 Nisan 2015 Saat 23:41 ) değiştirilmiştir.

Okunmamış 22 Nisan 2015, 17:57   #26
Durumu:
Çevrimdışı
Dua '
Üye
Dua ' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Asik
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Şehir: N'apcan, Gelcen
Yaş: 28
Mesajlar: 8.046
Konular: 3154
Beğenilen: 2610
Beğendiği: 3268
www.forumsevgisi.com
Standart

Hadi beni anlat. Kimdir Dua '. Senin için ne ifade ediyor?
Lanetli Kralice bunu beğendi.

Okunmamış 22 Nisan 2015, 18:14   #27
Durumu:
Çevrimdışı
Lanetli Kralice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
none
Üyelik tarihi: 19 Kasım 2014
Mesajlar: 571
Konular: 4
Beğenilen: 138
Beğendiği: 48
www.forumsevgisi.com
Standart


Dua ' Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hadi beni anlat. Kimdir Dua '. Senin için ne ifade ediyor?


dua gıcık huysuz insan ağır sözler kavgalar ettik biz seninle ya ahahaha sonra mı herşey acıklıga kavuşunca biz öyle bi toplandikki kardeş dost kamkicamping olduk birbirimize kardeşi kardeşim hatta en çok sevdiğim insan
ebruyuda ehhh öyle böyle severiz ışte
Dua ' bunu beğendi.
________________
I wanna do bad things with you :kanas:
imza

Okunmamış 22 Nisan 2015, 18:23   #28
Durumu:
Çevrimdışı
Dua '
Üye
Dua ' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Asik
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Şehir: N'apcan, Gelcen
Yaş: 28
Mesajlar: 8.046
Konular: 3154
Beğenilen: 2610
Beğendiği: 3268
www.forumsevgisi.com
Standart


Lanetli Kraliçe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
dua gıcık huysuz insan ağır sözler kavgalar ettik biz seninle ya ahahaha sonra mı herşey acıklıga kavuşunca biz öyle bi toplandikki kardeş dost kamkicamping olduk birbirimize kardeşi kardeşim hatta en çok sevdiğim insan
ebruyuda ehhh öyle böyle severiz ışte


Küfretmicem sakinim

Okunmamış 22 Nisan 2015, 20:31   #29
Durumu:
Çevrimdışı
Lanetli Kralice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
none
Üyelik tarihi: 19 Kasım 2014
Mesajlar: 571
Konular: 4
Beğenilen: 138
Beğendiği: 48
www.forumsevgisi.com
Standart


Dua ' Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Küfretmicem sakinim


et istersen en özel küfürlerimi duyarsın nokta son
Dua ' bunu beğendi.
________________
I wanna do bad things with you :kanas:
imza

Okunmamış 24 Nisan 2015, 02:18   #30
Durumu:
Çevrimdışı
Alabora
Öylesine Biri i$te.
Alabora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Eglenceli
Üyelik tarihi: 30 Aralık 2014
Şehir: Heryer
Mesajlar: 1.321
Konular: 925
Beğenilen: 247
Beğendiği: 638
www.forumsevgisi.com
Standart

@Lanetli Kraliçe Tebrikler
Yeni Konu aç  Konu Kapatılmıştır

Etiketler
haftanin, konugu, lanetli kralice

Seçenekler
Stil


Saat: 07:16

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,