ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgisi Sosyal Bölüm > Sağlık Bölümü > Kalp Hastaliklari


Öğle Uykusu Kalp Krizi Riskini Azaltıyor


Öğle Uykusu Kalp Krizi Riskini Azaltıyor

Sağlık Bölümü Kategorisinde ve Kalp Hastaliklari Forumunda Bulunan Öğle Uykusu Kalp Krizi Riskini Azaltıyor Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> Öğle Uykusu Kalp Krizi Riskini Azaltıyor Öğle Uykusu Kalp Krizi Riskini Azaltıyor Öğlen uyksu uyuyarak hem yaratıcı zekanızı geliştirin hem ...

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 06 Aralık 2014, 03:06   #1
Durumu:
Çevrimdışı
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Meskul
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Şehir: İstanbul
Yaş: 29
Mesajlar: 18.971
Konular: 8858
Beğenilen: 3252
Beğendiği: 2339
www.forumsevgisi.com
Standart Öğle Uykusu Kalp Krizi Riskini Azaltıyor

Öğle Uykusu Kalp Krizi Riskini Azaltıyor

Öğle Uykusu Kalp Krizi Riskini Azaltıyor

Öğlen uyksu uyuyarak hem yaratıcı zekanızı geliştirin hem de kalp krizi riskinizi azaltın.

Gün ortasında 20-120 dakika kestirmek hem zekayı açıyor hem de kalp krizi felç ve diyabet riskini düşürüyor. Ama en ideal şekerleme süresi 45 dakika...

ABD’nin saygın gazetelerinden Boston Globe öğle uykusunun yararlarını masaya yatırdı. Araştırmalara göre gün ortasında kısa bir uyku çekmek hem zekayı hem de sağlığı olumlu etkiliyor. Şekerleme kişiyi yaratıcı üretken ve mutlu kılıyor.

Bir saat kestirmek bile uyanık ve tetikte kalma süresini 10 saat uzatabiliyor. Harvard Üniversitesi araştırmasına göre günde 45 dakika kestirmek öğrenmeyi ve hafızayı geliştiriyor. Öğle uykusu stresi azaltıyor kalp krizi felç diyabet ve obezite riskini düşürüyor. Şekerleme yapacağını bilmek bile tansiyonu düşürmeye yetiyor. Memelilerin çoğu günde birkaç kez uyuyor. İnsanlar ise bir tek gece uykusu ile yaşamını sürdürmeye çalışıyor. Ancak biyolojik saatimiz her gün sabaha karşı 02:00 ile 04:00 ve öğleden sonra 13:00 ile 15:00 arasında uyuklamamıza neden oluyor.

Ne kadar kestirmeli?

* 20 dakika: Daha dinç uyanmak için uyumadan önce bir fincan kahve için. 20 dakikalık uyku duyuları güçlendiriyor.

* 45 dakika: En ideal öğle uykusu süresi. Bu uyku yaratıcı düşünceyi geliştiriyor. Uyandıktan sonra çalışmanız gerekiyorsa 45 dakikadan fazla kestirmeyin.

* 90 dakika: Eğer gece uyuyamadıysanız gün ortasında 90 dakika kestirmek uykuyu telafi ediyor.

* 120 dakika: En derin uyku. Aklı boşaltıyor hafızayı düzenliyor.
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç  Cevapla

Etiketler
azaltiyor, kalp, krizi, ogle, riskini, uykusu

Seçenekler
Stil


Saat: 15:40

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,