ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgimiz Eğitim Bölümü > Kişisel Gelişim

Kişisel Gelişim Kişisel Gelişim İle İlgili Bölüm


8 öneriyle kaygı ve endişeye son!

Kişisel Gelişim İle İlgili Bölüm


8 öneriyle kaygı ve endişeye son!

ForumSevgimiz Eğitim Bölümü Kategorisinde ve Kişisel Gelişim Forumunda Bulunan 8 öneriyle kaygı ve endişeye son! Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> 8 öneriyle kaygı ve endişeye son! 8 öneriyle kaygı ve endişeye son! • Gün içinde yaşanan gerginlikler insan hayatını önemli ...

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 23 Temmuz 2015, 12:44   #1
Durumu:
Çevrimdışı
ForumSevgisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
none
Üyelik tarihi: 14 Temmuz 2015
Mesajlar: 8.944
Konular: 8563
Beğenilen: 0
Beğendiği: 0
www.forumsevgisi.com
Standart 8 öneriyle kaygı ve endişeye son!

8 öneriyle kaygı ve endişeye son!

8 öneriyle kaygı ve endişeye son!

• Gün içinde yaşanan gerginlikler insan hayatını önemli ölçüde etkileyebiliyor. Oysa, kaygılarla başetmeyi öğrenmek ve mutlu olmak aslında sizin elinizde. "Nasıl? diye soruyorsaniz işte cevabı...



Egzersiz yapın!

• Araştırmacılar; 'egzersiz en verimli stres gidericidir' diyor. Onlara göre, her gün 30 dakika egzersiz yapan kişilerin beyin aktivitelerinde değişiklik oluyor ve bu, stresi önemli ölçüde azaltıyor.

• Spor salonuna gidemiyorsanız bile, her gün yürüyüş yapmak ya da bisiklete binmek kaygılarımızı yenmenin en iyi yollarından biri. Aynı şekilde, müzik dinlemek , sizi sakinleştiren hafif ezgiler ya da sizde dans etme isteği uyandıran enerjik ritirnler de ruh halinizi tükenmişlikten dinamizme çevirir.




Yoga ya da Tai-chi yapın, rahatlayın!

• Günümüzde yoga ve tai-chi, işler yolunda gitmediğinde, sakinleşmek ve sorunumuzla aramııza mesafe koymak için başvuracağımız en iyi iki yöntem. Bu teknikler sayesinde derinlemesine rahatlamayı, nefesinizi kontrol etmeyi öğrenecek ve dilediğimiz zaman kolaylıkla sakinleşebileceksiniz.



Çevrenizde olumlu insanlar olsun

• İyi bir yakın çevreye sahip olmak, samimi ve güvenli ilişkiler kurmak kaygı duyduğunuz anlarda en iyi yardımcınız olabiliyor. İşler yolunda gitmediğinde, tek başımıza sorunu daha da büyütmek yerine, bu durumu çevrenizdekilerle paylaşın.

• Ancak, sizin kadar kaygılı olan bir arkadaşlarmızla konuşmak yerine, daha rahat bir arkadaşınızı tercih edin. Yapılanlardan keyif alan olumlu insanlarla eglenceli şeyler yapmak, size enerji kazandınr ve kaygılarınızı yok eder.




Zamanınızı iyi yönetin!

• Çoğu kişi için zaman, en büyük stres unsurlarından biridir. Bir gün içinde ne kadar şey yapabileceğinizi önceden düşünün. Ve günü buna göre, mantıklı bir şekilde planlayın.

• Günün içinde gecikme, ara verme ve planlanmayan işlerin çıkması gibi durumlar olsa da planınıza sadık kalmaya çalışın. Plana göre gitmek, en zor işlerin bile üstesinden kolaylıkla gelmenize yardımcı olacak.




Kendinizi sevin!

• Başkalarınca beğenilmek ve takdir edilmek beklentisi taşımayın, hiç kimsenin sevgisine muhtaç olmayacak kadar kendinizi sevin. Kendinize güvendiğiniz ve saygı duyduğunuz sürece, başarı kaygınız azalacak ve her şeyin daha kolay olduğunu göreceksiniz. Araştırmalara göre olaylar karşısında gösterilen olumsuz tutumlar ya da sözler, o olay sırasında hissedilen gerginliği arttırıyor.



Olumsuz düşüncelerden kurtulun!

• Kendimiz başkaları ve genel olarak yaşam hakkındaki gerçekçi olmayan beklentilerden kurtulmak, düşünce ve duygularımızı bir anda olumsuzdan olumluya çevirebilir. İnsanoğlu doğuştan kendi enerjisini kendisi üreten bir sisteme sahip.

• Bununla beraber kişinin bu enerjiyi nasıl ve nerede üreteceğini bilmesi için zihinsel bir hazırlık yapması gerekiyor. Kendi yarattığımız bu olumlu enerji sayesinde, gün boyunca türn gereksiz kaygı ve endişelerimizden kurtulabiliriz.



Sanatsal bir aktiviteyle ilgilenin!

• Boş zamanlarınızda, kendinizi yetenekli gördüğünüz konularla ilgilenmek sizi rahatlatacaktır. Haftada bir kere, müzik, resim ya da yazı yazma gibi uğraşlarla ilgilenmeniz ruh durumunuza iyi gelecektir. Unutmayın ki, sanatsal faaliyetler vücudumuzdaki negatif enerji birikimini boşaltmanın en iyi yöntemi.



Eleştiriye açık olsun!

• Kaygıların azaltılmasında; kararlı, esnek, tutarlı, eleştiriye ve değişime açık, kendini tanıyan bir birey olabilmek başta geliyor.

• İnsan istediğinde, zayıf ve güçlü yönlerini keşfederek daha gelişmiş bir birey olma yönünde değişime uğrayabiliyor. Ve uzmanlar, stres ve kaygıyla yönelimin çok önemli bir aşama olduğunu kaydediyor.
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç  Cevapla

Etiketler
endiseye, kaygi, oneriyle, son

Seçenekler
Stil


Saat: 08:18

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,