ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgimiz Beyefendiler > Motorlu Taşıtlar

Motorlu Taşıtlar Erkeklerin Özel İlgi alanı


Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R

Erkeklerin Özel İlgi alanı


Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R

ForumSevgimiz Beyefendiler Kategorisinde ve Motorlu Taşıtlar Forumunda Bulunan Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R Koreli motosiklet markası Hyosung, GT250R modelini baştan aşağıya yenileyerek Hindistan'da GD250R ismiyle tanıttı. Bildiğimiz ...

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 13 Ocak 2015, 15:09   #1
Durumu:
Çevrimdışı
SickoPilot
Du Bekâr!
SickoPilot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bitkin
Üyelik tarihi: 11 Ocak 2015
Şehir: siz, ruhu Tanrı
Mesajlar: 215
Konular: 80
Beğenilen: 75
Beğendiği: 143
www.forumsevgisi.com
Img Shok Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R

Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R

Koreli motosiklet markası Hyosung, GT250R modelini baştan aşağıya yenileyerek Hindistan'da GD250R ismiyle tanıttı.



Bildiğimiz gibi Koreli Hyosung markası, yıllardır Gt250R modelini satmakta. Genç kullanıcıların oldukça beğendiği bu 250 cc’lik süperspor, 2012 yılında önceki halinin makyajlanmış hali olarak ortaya çıkmıştı. Sürüş pozisyonu, kuyruk tasarımı, performansı ve boyutları nedeniyle oldukça revaçtaydı. Ne zaman tamamen yenileneceği merak konusuydu, ve sonunda o gün geldi çattı.
Hyosung, yeni modelin isminde GT kodu yerine GD kodunu kullanmayı tercih etmiş. Motor hacmi ve soğutma sistemi yine aynı, fakat güç ve tork farklı. Motosiklet kalbinde sıvı soğutmalı 9.500 rpm’de 27.6 beygir güç ve 7.000 rpm’de 24.17 nm tork üreten bir motor kullanılmış. Bu güç, arka tekerleğe 6 vitesli şanzıman tarafından iletiliyor. Motosikletin ıslak ağırlığı 155 kg, bu da önceki modele göre daha hafif olduğu anlamına geliyor.




GD250R görüntü itibarıyla oldukça yarışçı görünüyor. Artçı selesi daha yukarıda, depo önceki modeldeki gibi büyük tasarlanmış. Kafa tasarımı tamamen değişmiş olan GD250R’ın bir diğer göze çarpan kısmı da egzozu. Arka tekerin tam önünde konumlandırılmış olan egzoz diğer bir yenilik. Ayrıca, önceki modelde kullanılan öndeki çift disk, yeni modelde yerini tek diskli ve çift pistonlu 300 mm’lik frenlere bırakıyor. Arkada ise tek pistonlu ve 230 mm'lik frenler mevcut. Sele bu sınıfın en yüksek selelerinden biri; 810 mm.
Hyosung, GD250R modeli ile bu yıl bolca yeni modelle karşılaştığımız 250 cc sınıfını kızıştıracak gibi görünüyor.


kaynak
________________

Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.
imza
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç  Cevapla

Etiketler
250, cclik, gd250r, hyosung, supersporunu, yeniledi

Seçenekler
Stil


Saat: 20:19

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,