ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgisi Güncel Bölüm > Röpörtajlarımız

Röpörtajlarımız Röpörtaj Konularımızın Olduğu bölüm


Grafikerimiz Hypatia ile Keyifli Röportajımız

Röpörtaj Konularımızın Olduğu bölüm


Grafikerimiz Hypatia ile Keyifli Röportajımız

ForumSevgisi Güncel Bölüm Kategorisinde ve Röpörtajlarımız Forumunda Bulunan Grafikerimiz Hypatia ile Keyifli Röportajımız Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> Grafikerimiz Hypatia ile Keyifli Röportajımız Bir röportaj ile daha karşınızdayız. Böyle konularda ciddi olduğum için sorular ve üslup bayağı biraz ...

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 16 Ocak 2015, 20:42   #1
Durumu:
Çevrimdışı
-X- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ruhsuz
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Şehir: null
Mesajlar: 1.667
Konular: 293
Beğenilen: 757
Beğendiği: 824
www.forumsevgisi.com
Standart Grafikerimiz Hypatia ile Keyifli Röportajımız

Grafikerimiz Hypatia ile Keyifli Röportajımız

Bir röportaj ile daha karşınızdayız. Böyle konularda ciddi olduğum için sorular ve üslup bayağı biraz ciddi oldu sanırım. Umarım keyifle okursunuz


-X- Öncelikle merhabalar, röportaj teklifimizi bizi kırmayıp kabul ettiğin için çok teşekkür ederiz. Bize biraz kendinden bahseder misin?

Hypatia - Rica ederimm Kabul ettim diye fazla terletme ama he :P Şaka bi yana keyifli olacağa benziyor bakalımm. Şimdiik adımı sanımı bilmeyen kalmadı artik :P 24 yaşındayım ( Yaşlandık yaa :P ) İşte okulu bitirip atanamayanlar kafilesindeyim. Sistemi eleştirmeyeceğim merak etme Bunların dışındaa, inatçı bi insanımdır. Uyumlu olduğum söylenir. İlk anda insanların tepkisi genelde " Arkadaş ne soğuk kız yaa hallere bak " der sonra bu düşüncesinden vazgeçerler ve sen çok sıcakkanlı cana yakın biriymişsin yaa derler.

-X- -Merak etme, zor sorularımı hemen sormayacağım. İlerleyen dakikalarda geçmeyi düşünüyorum :P Sistemi eleştirmeyeni dövüyoruz, eleştirebilirsin. Sorun yok Aslında inatçı olmak gayet güzel bir şey. Zira inatçı olmadan bu hayatta bir şeyler başarmak çok zor. Arkadaşcanlısı ve sıcakkanlı olmana kesinlikle katılıyorum, başta ben de öyle düşünüyordum


Hypatia - Yaa artık sistemi eleştirmekten sıkıldım Evet aslında bazen inadımı aşırı seviyorum. Evdekilerden " senin inadından çektiğimi başka bişeyden çekmedim " gibi lafları sık duyarım Sıcakkanlı olma konusunda 100 popüler cevap arasan hepsi aynen bahsettiğim gibi çıkar

-X- Peki, Hypatia'nın hobileri nelerdir? Biraz bahseder misin ?

Hypatia - Hypatia, kitap delisi bi insandır. Her ne kadar uzun zamandır okuyamasam da kahve kitap müzik üçlüsü zamanımın çoğunu alır. Hayalimdir evime kocamaaan bir kitaplık ve okuma köşesi oluşturmak. Kitaplarımın bi kısmı hazır bile. Tee ortaokul zamanlarımda okuduğum kitapları hala saklıyorum. Müzik deyince Hypatia konsere gitmeyi çok sever. Bulunduğum yerde çok gidemedim ama okurken baya aktiftim bu konuda Hypatia denizi sever. Sahilde yürümek olsun, yada yazın yüzmek. Her türlüsü yanii

-X- Benim aksime epey hobin varmış, kıskandım hahah :P Kitap demişken, çoğu insana göre huzur ve mutluluk veren aktivitelerin başında kahve-kitap ikilisi gelir. Sen bu konuda ne düşünüyorsun? Bir kitaba dalıp zamanın nasıl geçtiğini anlamadığın oldu mu?

Hypatia - Huzur kısmı doğru ama o mutluluk bazen hafif buruk oluyor gibi. Hani çok mutlu olduğum zamanlar da olur ama böyle hüzün mutluluk karışık hislere büründüğüm de olmuştur. Belki de okunan kitaba göre değişiyordur. Benim bi kitaba dalıp gece 4 e kdr okuduğum sonra kitaptan etkilenip uyuyamadığım bile oldu :P İnsanların yeter artık bırak şunu aramıza dön dediği de oldu Zaten her kitabı okuyamam eğer o kitap elimdeyse mutlaka heveslenerek almışımdır ve bitmeden bırakmam. Yazın favorisi " Balkon-kitap-kahve-müzik-yıldızlar "

-X- Vaayy gerçekten çok güzel açıkladın. Haklısın, kitaptan kitaba değişiyor. Sonuçta dram, hüzün dolu bir kitabı okurken ne kadar mutlu olabilir ki? Belirttiğin durum gerçekten çok hoş. Kitabı yaşamak ve kendini dış dünyadan soyutlamak diyebiliriz sanırım. E o zaman bir matematikçiye favorilerinden yola çıkarak muhteşem beşli gibi bir espri yapabilirim sanırım? Hahahah

Hypatia - Hahaha evet muhteşem beşli

-X- Hayatta yapmak istediklerin arasında top 10 listesine girecek hayalinden birini bizimle paylaşır mısın?

Hypatia - Tabikii, bilmiyorum olur mu olmaz mı ama hep bi rally yarışçısı olmak istemişimdir Dediğim gibi olacağı konusunda şüphelerim var ama olamaz mı? olabilir

-X- Haklısın, hayatta olmayacak diye bi şey yok Şüphe demişken. :P Evet, zor sorularım yaklaşıyor :P Sıkça şüphe duyar mısın yoksa olayları ince eleyip sık dokuduktan sonra mı şüpheci yaklaşırsın?. Daha doğrusu bir konu hakkında ihtimaller daha kesinleşmemişken şüpheci yaklaşır mısın?

Hypatia - Yok ya öyle çok sık şüphe duymam ben. Ama bi şüphe duyduysam da ufak bişey bile olsa kurcalarım çok fazla. Normal olması gerektiği kadar vardır bende sanırım. Hatta bazen o bile olmaz Konuya göre değişebilir yani

-X- E tabi her şeyin bir sınırı var. Kafayı sıyırmamak için fazla şüpheci olmamak lazım değil mi? Hahah Sence sevgi nedir? Bu konu hakkında ne düşünüyorsun?

Hypatia - Sevgi, çok genel bi konu aslında. Hani bi kaç tanım birden yapılabilir belki. Çünkü oturup şöyle bi düşünüldüğünde bir sürü farklı şey gelebilir insanın aklına.Aile sevgisi, kardeş sevgisi, karşı cinse olan sevgi vs. Hepsinin ortak noktası nedir diye bakarsak bence " Fedakarlıktır. " Sanırım ben böyle tanımlarım

-X- Peki sevgi devam ettikçe fedakarlık da devam eder mi? Bunun bir sonu var mıdır? Her şeyin fazlası zarar deriz. Fazla sevgi bıkkınlık getirir mi?

Hypatia - Aslında yine aynı konuya değineceğim sevgi o kadar çeşitli ki. Mesela sevdiğim derken aşk anlamında birinden bahsedersen sadece tek taraflı olduğunda bıkkınlık getirdiği zamanlar olur, nasıl desem çekilmez olur. Sevdiğin için kendine kızar, kendine tahammül edemezsin belki. Ama bahsettiğimiz bi annenin sevgisi ise fedakarlık hiç bitmez.

-X- Kesinlikle katılıyorum. Çok haklısın Peki aşkı nasıl tanımlarsın? Aşk körü körüne bağlanmak mıdır? Aşk her şeyi göze almak mıdır yoksa mantık ile yoğrulması mı gerekir?

Hypatia - Aşk bambaşka bişey ya. Aslında mantık ile yoğurulması gerekir ama aşk öyle bişey ki insana en mantıksız dediği şeyi bile yaptırabilir. Bazı anlar olur mesela, bi konu hakkında konuşursun ben olsam yapmam dersin heh işte o yapmam dediğin şeyi yaptırma gücüne sahiptir aşk Aşkın böyle olması herkesin böyle yapması gerektiği anlamına gelmez tabii mantığı devreden çıkarmamalı en azından ciddi durumlarda

-X- Sonuçta kalbimizle değil, beynimizle seviyoruz. Değil mi ama? :P

Hypatia - Aşk söz konusu iken kalp de beyin de aynı anda o kadar çok konuşur ki Kalbi dinlemek ama beyin ne diyor diye arada bakmak lazım :P


-X- İnsan olarak takdir edersin ki hata yapmamız doğaldır. Peki hatalarından dolayı keşkelerin oldu mu? Keşkeleri sonlandırmak için sence ne yapmalıyız?


Hypatia - Oldu, bazı keşkeler vardır geri dönüşü olmaz, bazen de şanslı oluruz hala vaktimiz vardır. O duruma neden keşke dediğimize karar verip tekrarlamamak en mantıklısı sanırım.


-X- Aynı hataya düşmemek, hatalarımızdan ders almayı bilmek gerçekten çok önemli bir nokta. Haklısın O zaman biraz farklı sorulara geçeyim. İzlediğin en iyi film hangisiydi?


Hypatia - Öyle çok fazla film izleyen biri değilim aslında Bana aksiyon olsun yeter :P

-X- Person of Interest hayranlığı da bundan kaynaklı sanırım :P

Hypatia - Oo tabikii Ajanlar aksiyon hız şifre çözmeler falan :P Çok isterdim kriptolog olmayı da. Çok geç de sayılmaz aslında :P

-X- En iyi kriptologlar hep matematikçiler olmuştur zaten :P Bence de geç değil Ne tür müzikler dinlersin peki? Sürekli dinlediğin bir şarkı var mı?

Hypatia - Ruh halime göre değişir müzik, ama türkçedir hep. Sürekli dinlediğiimm bu ara Gökhan Tepe / Teşekkür Ederim

-X- Seni en çok ne kızdırır? Kızgınlıkla başa çıkabilir misin yoksa gemileri yakar mısın?

Hypatia - Aslında sabırlı bi insanım. Kolay kolay kızmam. Ama kızınca tam kızarım En çok haksızlık kızdırır. Bana yada bi başkasına olsun. Tahammül edemediğim bi konudur. Hı bir de eşyalarımın benden habersiz yerlerinin değiştirilmesi kullanılmasıı

-X- Bu dertten ben de müzdaripim Ah aile bireyleri :P Peki yalan söyleyen birini affeder misin? Yalanın küçüğü büyüğü olur mu sence?

Hypatia - Küçüğü dediklerimiz iyilik için söylenenlerdir belki :P Bana gerçekten mantıklı bi açıklama yaparsa affederim sanırım.


-X- Güzel ve samini cevapların için çok teşekkür ederim. Son olarak eklemek, söylemek istediğin bir şey var mı? Gerçekten keyifli bir röportaj oldu ve umarım üyelerimiz de beğenir


Hypatia - Valla asıl ben teşekkür ederim bi röportajı kaç günde yaptık Ama gerçekten elimde olmayan sebepler vardı biliyosun Benim için de çok keyifli oldu. İnşallah bakalımm


Okuduğunuz için teşekkür ederiz. Bir başka röportajda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın Sürç-ü lisan ettiysek affola
Dua ', Pain, Andromeda ve 9 diğerleri bunu beğendiler..
________________

Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.


Noyan..
imza

Konu -X- tarafından (16 Ocak 2015 Saat 21:29 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 16 Ocak 2015, 20:59   #2
Durumu:
Çevrimdışı
Dua '
Üye
Dua ' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Asik
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Şehir: N'apcan, Gelcen
Yaş: 28
Mesajlar: 8.046
Konular: 3154
Beğenilen: 2610
Beğendiği: 3268
www.forumsevgisi.com
Standart

Çok keyifli bir röpörtaj olmuş. Teşekkür ederiz ikinizede.
Fıstık memnun oldum seni tanıgıma :angel_not:
-X- ve Hypatia bunu beğendiler.
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 16 Ocak 2015, 21:04   #3
Durumu:
Çevrimdışı
The
Üye
The - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uykucu
Üyelik tarihi: 14 Kasım 2014
Şehir: kırıkkale
Mesajlar: 346
Konular: 6
Beğenilen: 123
Beğendiği: 15
www.forumsevgisi.com
Standart

ismi neymiş?
yaşı kac birde ben okumadım uzunmuş yaa
Hypatia bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 16 Ocak 2015, 21:12   #4
Durumu:
Çevrimdışı
FragiLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uykucu
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Mesajlar: 2.908
Konular: 949
Beğenilen: 1021
Beğendiği: 973
www.forumsevgisi.com
Standart


Hayalimdir evime kocamaaan bir kitaplık ve okuma köşesi oluşturmak


Bu, benim de hayalim ya.
Bu arada, kitap aşığı olduğunu bilmiyordum ya.. Kitap aşığı olarak bi' ara kitaplar hakkında konuşalım hatun. ;P
Keyifle okudum.. İkinize de teşekkürler.
^^
-X- ve Hypatia bunu beğendiler.
________________
You are magic.
imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 16 Ocak 2015, 21:19   #5
Durumu:
Çevrimdışı
Talia
Üye
Talia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
none
Üyelik tarihi: 30 Ekim 2014
Mesajlar: 745
Konular: 27
Beğenilen: 317
Beğendiği: 328
www.forumsevgisi.com
Standart

Keyifli röportaj olmus ikinizede tesekkürler (: @-X- seni nezaman tanicaz :d
-X- ve Hypatia bunu beğendiler.
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 16 Ocak 2015, 21:22   #6
Durumu:
Çevrimdışı
-X- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ruhsuz
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Şehir: null
Mesajlar: 1.667
Konular: 293
Beğenilen: 757
Beğendiği: 824
www.forumsevgisi.com
Standart

Biz teşekkür ederiz okuduğunuz için

Benim de röportajım var
________________

Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.


Noyan..
imza
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 16 Ocak 2015, 23:08   #7
Durumu:
Çevrimdışı
Sportif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Yorgun
Üyelik tarihi: 27 Kasım 2014
Mesajlar: 1.540
Konular: 207
Beğenilen: 565
Beğendiği: 425
www.forumsevgisi.com
Standart

Çok keyifli bir röportaj olmuş
Elinize sağlık
-X- ve Hypatia bunu beğendiler.
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 16 Ocak 2015, 23:54   #8
ReaL
ReaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Mesajlar: n/a
Konular: 0
Beğenilen:
Beğendiği:
www.forumsevgisi.com
Standart

Keyifli bir röportaj olmuş teşekkürler
-X- ve Hypatia bunu beğendiler.
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 17 Ocak 2015, 08:50   #9
Durumu:
Çevrimdışı
Andromeda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Suspus
Üyelik tarihi: 28 Ekim 2014
Mesajlar: 101
Konular: 0
Beğenilen: 35
Beğendiği: 53
www.forumsevgisi.com
Standart

Bende kriptolog olmak istemişimdir
Hoş bir sohbet olmuş tanıdığıma memnun oldum
-X- ve Hypatia bunu beğendiler.
Alıntı ile Cevapla

Okunmamış 17 Ocak 2015, 09:47   #10
Durumu:
Çevrimdışı
PrensesCe
Ceren'in Annesi
PrensesCe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cok Asik
Üyelik tarihi: 29 Ekim 2014
Şehir: İstanbul
Yaş: 32
Mesajlar: 13.848
Konular: 7672
Beğenilen: 1848
Beğendiği: 2828
www.forumsevgisi.com
Standart

Keyifli röportaj olmus ikinizede tesekkürler =)
-X- ve Hypatia bunu beğendiler.
________________
Beklentisi olmadan yine de beklemekti bir çayın içine sığdırdıklarım;
Kimi zaman hayaller diye içtiğim,
Kimi zaman gerçekler diye yutkunamadığım...
imza
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç  Cevapla

Etiketler
grafikerimiz, hypatia, ile, keyifli, roportajimiz

Seçenekler
Stil


Saat: 18:22

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,