ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgisi Sosyal Medya - Teknoloji - Oyun Bölümü > Teknoloji - Bilim Haberleri


Online alışverişte patlama


Online alışverişte patlama

ForumSevgisi Sosyal Medya - Teknoloji - Oyun Bölümü Kategorisinde ve Teknoloji - Bilim Haberleri Forumunda Bulunan Online alışverişte patlama Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> Online alışverişte patlama Online alışverişte patlama Uluslararası denetim ve danışmanlık şirketi EY’nin “Global Tüketici Araştırması – Consumer on Board”a göre, ...

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 28 Ekim 2014, 23:34   #1
Durumu:
Çevrimdışı
-X- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ruhsuz
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Şehir: null
Mesajlar: 1.667
Konular: 293
Beğenilen: 757
Beğendiği: 824
www.forumsevgisi.com
Standart Online alışverişte patlama

Online alışverişte patlama

Online alışverişte patlama


Uluslararası denetim ve danışmanlık şirketi EY’nin “Global Tüketici Araştırması – Consumer on Board”a göre, dünyadaki internet kullanıcılarının yüzde 62’si, Türkiye’dekilerin ise yüzde 69’u online alışveriş yapıyor.

Araştırmaya göre, Türkiye ‘deki internet kullanıcıları dünya ile karşılaştırıldığında internette daha fazla zaman geçiriyor ve Türkiye’deki tüm yaş grupları genelinde internet, dünya ortalamasına nazaran daha elverişli bir bilgi edinme kanalı olarak değerlendiriliyor.

Gerek Türkiye’de, gerekse dünyada tüketicilerin online mağazalardan en çok giyim satın aldığı görülürken, Türkiye, bu kategoride de yüzde 7’lik farkla dünya genel ortalamasının üzerinde yer alıyor.

Son 12 ay içerisinde online satış kanalı üzerinden yapılan yüzde 51’lik giyim alışverişini, yüzde 40 ile tüketici elektroniği, yüzde 34 ile telefon veya mobil tarife paketleri izliyor.

2013-2014 dönemi 2011-2012 dönemiyle kıyaslandığında ise internet üzerinden yapılan alışverişlerdeki artışın en çok telefon veya mobil tarife paketleri, giyim ve tüketici elektroniğinde gerçekleştiği gözlemlendi.

Geleneksel mağaza alışverişlerinde en yüksek düşüş tüketici elektroniğinde

Türkiye pazarına bakıldığında, araştırmanın gerçekleştiği dönemdeki son 12 ay içinde hemen hemen tüm kategorilerde geleneksel mağazalardan yapılan alışverişlerin düşüş gösterdiği görüldü.

Geleneksel mağaza alışverişlerinde en yüksek düşüş 14 puanla tüketici elektroniğinde olurken, tüketici elektroniğini sırasıyla 12 puan ile giyim, 10 puan ile yiyecek-içecek takip etti.

Dünya ortalamasına bakıldığında ise tüketici elektroniği alışverişini mağaza kanalından yaptığını söyleyenlerin sayısında 8 puanlık bir düşüş olduğu gözlendi.

Türkiye’de online alışverişi etkileyen faktörlerin başında, 10 üzerinden yapılan değerlendirmeye göre 8,4’le web sitesinin güvenliği birinci, 8,1’le teslimat şartları ikinci, 7,2 ile tanıtıcı teklifler üçüncü sırada yer alıyor.

Türkiye’den araştırmaya katılan tüketiciler internet üzerinden en uzun araştırmayı otomobil için gerçekleştirirken bu kategoriyi sırasıyla evle ilgili sigortalar ve telefon veya mobil sözleşmeler takip ediyor.

Araştırmaya göre, Türk tüketicilerinin marka sadakatinin öne çıktığı ürün grupları sırasıyla yiyecek-içecek, tüketici elektroniği ve giyim olarak sıralanıyor. Türk tüketicilerinin marka sadakati, global ortalamaya ve Batı Avrupa ‘ya göre farklılaşmazken; Orta Doğu ülkelerine nazaran 0,3 puan daha yüksek olduğu görülüyor.

Tüketici sadakatinde sadece 2011-2012 dönemine kıyasla 2012-2013 döneminde ticari mallar, evle ilgili sigortalar ve tüketici kredileri kategorilerinde düşüş gözleniyor. Diğer tüm kategorilerde artış göze çarpıyor.

Alıntıdır.
________________

Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.


Noyan..
imza
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç  Cevapla

Etiketler
alisveriste, online, patlama

Seçenekler
Stil


Saat: 19:21

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,