ForumSevgisi.Com

  ForumSevgisi.Com > ForumSevgisi Sosyal Medya - Teknoloji - Oyun Bölümü > Teknoloji - Bilim Haberleri


Çağrı Merkezleri geçtiğimiz yıl 577 milyon kez arandı


Çağrı Merkezleri geçtiğimiz yıl 577 milyon kez arandı

ForumSevgisi Sosyal Medya - Teknoloji - Oyun Bölümü Kategorisinde ve Teknoloji - Bilim Haberleri Forumunda Bulunan Çağrı Merkezleri geçtiğimiz yıl 577 milyon kez arandı Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> Çağrı Merkezleri geçtiğimiz yıl 577 milyon kez arandı Çağrı Merkezleri, geçtiğimiz sene içerisinde 577 milyon kez vatandaşı aradı ve 1.289 ...

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil

Okunmamış 29 Ocak 2015, 16:04   #1
Durumu:
Çevrimdışı
-X- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ruhsuz
Üyelik tarihi: 25 Ekim 2014
Şehir: null
Mesajlar: 1.667
Konular: 293
Beğenilen: 757
Beğendiği: 824
www.forumsevgisi.com
Standart Çağrı Merkezleri geçtiğimiz yıl 577 milyon kez arandı

Çağrı Merkezleri geçtiğimiz yıl 577 milyon kez arandı



Çağrı Merkezleri, geçtiğimiz sene içerisinde 577 milyon kez vatandaşı aradı ve 1.289 milyar kez vatandaş tarafından aranarak toplamda yaklaşık 1,9 milyar kez “ALO” diyerek sektöre hizmet verdi.

44 üyesi ile birlikte sektörün yaklaşık yüzde 90’ını temsil eden Çağrı Merkezleri Derneği’nin IMI Conferences işbirliğiyle gerçekleştirdiği, Türkiye çağrı merkezi sektörü hakkında yapılmış en güncel ve kapsamlı çalışma olan “TÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZLERİ SEKTÖR ARAŞTIRMASI” sektör büyüklüğü ve gelecek vizyonu hakkında en kapsamlı sonuçları ortaya koyuyor. Sektörde faaliyet gösteren 212 firma ile yürütülen çalışma, geçtiğimiz senenin rakamsal verilerini de detaylı bir şekilde analiz ediyor.

Çağrı Merkezleri Derneği adına açıklama yapan Metin Tarakçı, her sene gerçekleştirdikleri araştırma sayesinde sektörün derinlemesine analizini yaptıklarını ve geleceğine ışık tutacak verileri derlediklerini belirtti. Metin Tarakçı araştırmanın sunduğu çarpıcı sonuçlar hakkında şunları söyledi:

“Sektörümüzün hızla büyüyebilmesi, doğru yatırım kararlarının verilebilmesi ve iş ortaklarımıza doğru mesajların iletilebilmesi için mevcut durumun ve geleceğe yönelik beklentilerin net bir şekilde ortaya koyulabilmesi gerekiyor. Yaptığımız bu çalışma gösteriyor ki çağrı merkezlerine duyulan ihtiyaç her sene artarak devam ediyor. Gelen arama ve yapılan çağrı adedindeki artışlar, Türkiye’de çağrı merkezleri satış, pazarlama, servis ve müşteri memnuniyeti artırmadaki en önemli kanallardan biri haline gelmiştir.”

Araştırmaya katılan çağrı merkezlerinden elde edilen verilere göre geçtiğimiz yıl içerisinde vatandaşın 1.289 milyar çağrısına cevap veren sektör, buna karşın 577 milyondan fazla çağrı yaptı. Gelen aramaların içeriklerinin de analiz edildiği çalışmaya göre; şirketlerin en çok ürün/hizmet bilgisi, işlem, teknik destek ve şikayet amacıyla gelen çağrılara cevap verdikleri görülüyor. Öte yandan iç kaynak çağrı merkezleri şikâyet yönetimini daha fazla yaparken, dış kaynak çağrı merkezleri daha çok tele satış ve tele pazarlama amacıyla çağrılar yapıyor.

Çağrı merkezleri en çok satış-pazarlama, bilgilendirme ve tahsilat için vatandaşı arıyor

Araştırma sonuçlarına göre geçtiğimiz yıl vatandaş çağrı merkezleri tarafından 577 milyon kez arandı. Bu aramaların konusu ise daha çok satış-pazarlama, bilgilendirme ve tahsilat amaçlı oldu.

Araştırma sonuçlarının kamunun çağrı merkezi kullanımı ve potansiyeli hakkında da detaylı bilgiler sunuyor. Araştırmaya 14 önemli kamu kurumu katılırken bunlardan 11 tanesi iç bünyesinde çağrı merkezi barındırıyor ve geri kalan 3 tanesi de çağrı merkezi hizmetini dışarıdan alıyor. Araştırmaya katılan kamu kurumlarından elde edilen verilerek göre çağrı merkezleri kamu kurumlarında ağırlıklı olarak vatandaş hizmetleri, şikâyet yönetimi ve back ofis hizmetleri için kullanılıyor. 80 bin olan sektördeki toplam istihdamın en çok telekomünikasyon ve finans iş kollarında yapılmakla birlikte kamu iş kolundaki istihdam geçtiğimiz yıl yüzde 8,9 oranda ciddi bir artış göstermiş ve 7 bin 099 kişiye ulaşmıştır. Gelecek dönemde ise devletin vatandaş odaklı hizmet anlayışının e-devlet stratejileriyle birlikte gelişeceği ve çağrı merkezi kullanımını önemli ölçüde artacağı tahmin edilmektedir.


Alıntıdır : Btnet.com.tr
________________

Sizin İmza Resimleri Görmeniz İçin Yetkiniz Yok. Lütfen Üye Olun.


Noyan..
imza
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç  Cevapla

Etiketler
577, arandi, cagri, gectigimiz, kez, merkezleri, milyon, yil

Seçenekler
Stil


Saat: 17:17

Forum Yasal Uyarı
vBulletin® ile Oluşturuldu
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

ForumSevgisi.Com Her Hakkı Saklıdır
Tema Tasarım:
Kronik Depresif


Sitemiz bir 'paylaşım' sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabiliyorlar. Bu sebepten ötürü, sitemizdeki mesaj ya da konulardan doğabilecek yasal sorumluluklar o yazıyı paylaşan kullanıcıya aittir ve iletişim adresine mail atıldığı taktirde mesaj ya da konu en fazla 48 saat içerisinde silinecektir.

ankara escort, izmir escort ankara escort, ankara escort bayan, eryaman escort, bursa escort pendik escort, antalya escort,